O Mnie

Klaudia Leszczyńska – Home stagerka, inwestorka, finansistka, autorka biznesowego kursu dla Home Stagerów oraz e-booka „Home Staging. Jak przygotować instagramowe wnętrze, żeby dobrze na nim zarobić”. Reprezentuję w Polsce międzynarodowe stowarzyszenie dla Home Stagerów – IAHSP Europe, które powstało z ramienia samej twórczyni naszej branży Barb Schwarz. Zdobyłam również 2 nagrody w ogólnoświatowym konkursie Best of Home Staging 2020 – Client Care Excellence oraz Staging Excellence.

W 2021 roku zdobyłam najważniejsze dla mnie wyróżnienie w świecie Home Stagingu – nagrodę Trifecta w światowym konkursie Best of Home Staging 2021, który oznacza zwycięstwo we wszystkich 3 kategoriach: Industry Leadership, Client Care Excellence oraz Staging Excellence. Otrzymałam także tytuł Home Stagera Roku 2021 w Stowarzyszeniu Mieszkanicznik.

Home Stager
Klaudia Leszczyńska

Wersja dla tych, co lubią czytać

Jeśli wolisz dłuższą wersję, to powiem Ci więcej. Z zawodu jestem finansistką, spędziłam kilka lat w korporacji, zarządzałam całym zespołem księgowym, zaszłam w ciążę i… wywróciłam wszystko do góry nogami. Zaczęłam wchodzić krok po kroku do świata nieruchomości.

Zaczęło się od jednej kawalerki, którą najpierw mieliśmy z mężem na wynajem, a potem postanowiliśmy ją sprzedać – oczywiście po Home Stagingu, choć wtedy jeszcze mało kto tak to nazywał. Potem były szkolenia z wynajmów i home stagingu oraz nasza pierwsza firma wynajmowa. Wtedy używałam home stagingu tylko do naszych firmowych celów, aby nasze mieszkania wynajmowały się lepiej. Ale po jakimś czasie inwestorzy sami zaczęli się do mnie zgłaszać i pytać o porady, ponieważ widzieli jak skuteczny finansowo może być Home Staging. I tak stopniowo z wynajmów przekształciliśmy się prawie zupełnie w Home Staging.

Piszę my, bo to ja i mój mąż, bez niego nie byłoby tego instastagingowego świata online w takim wydaniu, w jakim to u mnie widać teraz. To on za kulisami robi taki kawał roboty, że nie mogę mówić tu tylko o sobie.

Moja historia z Home Stagingiem

Dawno temu u Aliny z designyourlife przeczytałam o kursie Home Stagingu w House Doctor. Dopytałam ją czy warto i pojechałam do Warszawy się poszkolić. Temat mi się spodobał, ale nie na tyle, żebym miała robić to zawodowo. Bardziej postrzegałam to jako możliwość do rozwoju naszej firmy wynajmowej. Ale kiedy ilość zapytań o Home Staging wzrosła, a ja byłam już dużo głębiej w temacie, postanowiłam mocniej wejść w branżę. A właściwie od razu wskoczyć z wielkim pluskiem. Bo jak już mówię A, to wiadomo, że będzie też B. Tak już mam, gdy podejmuję się coś zrobić.

Teraz, gdy to piszę to mamy już grupę na facebooku liczącą ponad 2 tys. osób związanych z branżą Home Stagingu. W czerwcu 2020 udało mi się zorganizować Galę Home Stagingu online. O polskim Home Stagingu mówiłam już w Londynie, gdy pojechałam na konferencję HSA UK. Miałam także wielką przyjemność szkolić się na żywo na webinarach u samej Barb Schwarz, która kilkadziesiąt lat temu stworzyła Home Staging. Brałam udział w wielu kursach, szkoleniach i konferencjach międzynarodowych związanych z Home Stagingiem (m.in. IAHSP czy Cindy Lin ze Staged 4 More). Każde z tych wydarzeń wniosło w moją działalność nowe światło i perspektywę, i dlatego wiem, że Home Staging wcale nie jest taki łatwy jak to się niektórym wydaje. I nie, nie wystarczy jeden kurs, żeby stać się mocnym w temacie.

Udzielałam wywiadów takim ekspertom rynku nieruchomości jak Filip Kowarski czy Wojtek Woźniczka (z Wojtkiem przygotowaliśmy też wspólnie szkolenie z efektywnego wynajmu). Miałam również ten zaszczyt, że mogłam być gościem w podcaście Marka Jankowskiego z Małej Wielkiej Firmy. O moich działaniach czy publikacjach pisało nawet stowarzyszenie Home Stagerów w Wielkiej Brytanii HSA. Moją misją jest szerzenie idei Home Stagingu w Polsce oraz zrzeszanie całej branży, by wspólnie rozwijać się na jak najwyższym poziomie i edukować rynek nieruchomości. Bo Home Staging to nie tylko dekoracje, ale też elementy wiedzy z projektowania wnętrz, marketingu, sprzedaży, pośrednictwa nieruchomości, fotografii, czy wreszcie psychologii i socjologii. W mojej autorskiej strategii Instastagingu dokładam do tego również storytelling, trendy z mediów społecznościowych oraz specyficzny lightroomowy klimat zdjęc.

Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszam na bloga, po darmowe materiały oraz do jedynego takiego w Polsce sklepu home stagingowego, w którym zarówno Home Stagerzy, jak i inwestorzy oraz właściciele mieszkań na sprzedaż lub wynajem znajdą dla siebie odpowiednie produkty.

Klaudia Leszczynska

Pin It on Pinterest